آخرین اخبار
کد مطلب: 177259
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
بي حجابي يک حرام الهي هست و هرکسي که راضي به اين حرام باشد دين دار نيست
تاریخ انتشار : 1403/01/24 15:39:27
نمایش : 69
حجت الاسلام رحماني گفت: از فرمانده محترم ناجا و فرماندهان استان و شهرستان تشکر ميکنيم که با تصميم جدي خود مبني بر برخورد با هنجارشکنان و افراد بي‌حجاب ابلاغيه صادر و اقدامات خود را در سطح کشور آغاز نموده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، حجت الاسلام رحماني  خطيب نماز جمعه لردگان گفت: دشمنان ميخواهند بر جهان حاکم ‌شوند تا آيين حق و درست الهي را از بين ببرند و اين در حالي که بقا آئين توحيدي اراده خداست ، دشمن در دو گام به دنبال اهداف خود است، يکي جنگ فرهنگي و ديگري جنگ نظامي؛ که در هر دو به اراده خدا تحقير مي‌شوند.
 
وي افزود : جامعه بشري ملتي را که داراي عقيده و آرمان حق باشد و بر روي عقايد خود پايدار و استوار بماند، تحسين مي‌کند و به  پيروي از آنها مي‌پردازد و خود را نيازمند به آنان مي‌دانند.
 
حجت الاسلام رحماني تصريح کرد: آنگونه‌اي که امروز ملت‌هاي جهان به خاطر مقاومت و حقانيت ملت ايران، علاقمند انقلاب اسلامي هستند و جهان مقاومت چون مردم فلسطين که تفکري برگرفته از انقلاب اسلامي ايران است را تحسين مي‌کنند و برخلاف خواست سران و حاکمان مستکبر کافر و شرک آنان را برترين عالم مي‌دانند.
 
وي با اشاره به روز يکشنبه ۵ شوال سال ۶۰ هجري قمري  که مناسبت ورود جناب مسلم بن عقيل به کوفه  است گفت: اين مناسبت حال و هواي محرم را در فضاي جامعه وجود مي‌آورد ، کساني که از نتيجه اعمال و عبادات خود در ماه رمضان راضي نيستند و قانع و اشباع  نشدند، به انتظار محرم و شب‌هاي آن هستند. ان‌شاءالله به توفيق الهي درک آن ايام حماسي را داشته باشيم که هرچه عزت و کرامت داريم از امام حسين (عليه السلام) و محرم و صفر است.
 
رحماني با توجه به پيش رو بودن روز ارتش اظهار داشت : روز چهارشنبه روز ارتش جمهوري اسلامي نامگذاري شده است، با گرامي‌داشت ياد و نام همه شهداي گرانقدر ارتش و افتخار به وجود ايثارگران و جانبازان آن نيرو در دفاع مقدس؛ ياد و نام شهيد والامقام شهيد بويري را گرامي مي‌داريم و به خاطر کوتاهي ارتش در انجام امور ايثارگران ارتش در شهرستان و عدم انجام وظيفه در قبال آيين شهادت اين شهيد شهرستان و ساير شهداي ارتش، اجازه صحبت به نماينده ارتش در نماز جمعه را نخواهيم داد.
 
خطيب نماز جمعه لردگان در رابطه با تصميم فرمانده محترم ناجا جهت برخورد با بي حجاب ها گفت : تشکر مي‌کنيم از فرمانده محترم ناجا و فرماندهان استان و شهرستان که با تصميم جدي خود مبني بر برخورد با هنجارشکنان و افراد بي‌حجاب ابلاغيه صادر و اقدامات خود را در سطح کشور آغاز نموده‌اند.
 
وي افزود:  اگرچه با تاخير بود ولي با تاکيد چندين بار رهبر عظيم الشأن و عزيز که موجب خجالت و شرمندگي همه شد، آغاز اين حرکت ستودني است ، ان شاءالله همه مردم به ويژه نيروهاي بسيجي و انقلابي و همه متدينين غيرتمند و مومن انتظار داريم همکاري جدي با مامورين ناجا در برخوردها داشته باشند.
 
رحماني در پايان گفت : کسي که راضي به اين حرام الهي باشد، دين دار نيست بلکه فرد بي‌غيرتي است. مگر مي‌شود يک مرد غيرتمند راضي باشد همسرش و دخترش سر برهنه در معرض ديد نامحرم ظاهر شود؟  اول مقصر آن مرد يا پدري است که همراه اين زنان منحرف و هنجار شکن هستند و کساني که اين پديده زشت و نابود کننده اخلاق و خانه و خانواده و به باد دهنده حرمت و حريم زنان با کرامت و با شخصيت جامعه راضي هستند ، هم به دين و شرع عامل نيستند و هم قانون شکن و هم از ايادي دشمنان هستند.
 
انتهاي خبر / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس